ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Αυτοαξιολόγηση μαθητή 

          Η αυτοαξιολόγηση αποτελεί μία εναλλακτική μορφή αξιολόγησης που βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει επίγνωση της δικής του μάθησης και να προσπαθήσει να θέσει στόχους περεταίρω προσψωπικής βελτίωσης. Επίσης, η αξιολόγηση του μαθήματος από τους μαθητές μπορεί να δώσει πολύτιμες πληροφορίες στον εκπαιδευτικό ως προς τη βελτίωση της διδασκαλίας του. Γι' αυτό, είναι χρήσιμο οι μαθητές να αυτοαξιολογούνται, καθώς και να αξιολογούν τη διδασκαλία του καθηγητή.
          Στο τέλος κάθε τετραμήνου μπορούν οι μαθητές με τη χρήση της παρούσας φόρμας να αυτοαξιολογούν την προσωπική τους βελτίωση σύμφωνα με προκαθορισμένα κριτήρια σε 5 τομείς (τεχνική, φυσική κατάταση, γνώσεις, συμπεριφορά, ενεργή συμμετοχή). Στη συνέχεια προσθέτοντας τα επιμέρους σκορ του κάθε τομέα υπολογίζουν τον βαθμό που αναμένουν να πάρουν στη Φυσική Αγωγή (ΦΑ) και παράλληλα βάζουν έναν στόχο για να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους στο επόμενο τετράμηνο. Τον τελευταίο λόγο για τον βαθμό του τετραμήνου τον έχει ο καθηγητής ΦΑ, ο οποίος βασιζόμενος στα ίδια κριτήρια, συζητά με τους μαθητές για τις τυχόν αποκλίσεις που προκύπτους στη μεταξύ τους βαθμολογία. 

 

Αξιολόγηση μαθήματος και καθηγητή από μαθητές

Επιπλέον, οι μαθητές μπορούν να αξιολογήσουν το μάθημα και τον καθηγητή ΦΑ. Στο τέλος του κάθε τετραμήνου μπορούν με τη χρήση της παρακάτω λίστας να βάλουν σύμφωνα με 5 προκαθορισμένα κριτήρια ένα βαθμός στον καθηγητή και μέσα από δύ ανοιχτού τύπου ερωτήσεις να αναφέρουν τα δυνατά και τα αδύνατα στοιχεία του τρόπου με τον οποίο διεξάγεται το μάθημα ΦΑ. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, μπορούν να εξαχθούν από τον καθηγη ΦΑ πολύτιμα συμπεράσματα ως προς την αντιλαμβανο΄μενη ικανοποίηση των μαθητών του και ανχρειάζεται να κάνει τις κατάλληλες τροποποιήσεις για τη βελτίωση της διδασκαλία του.


Οι παραπάνω λίστες υπάρχουν σε μορφή .pdf στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://drive.google.com/file/d/1V8_dJGySjuxnia1Tp6HzYtXil1H3Qiiz/view?usp=sharing 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου